FAQ

Pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób mogę zamówić projekt?

Jeśli zainteresował Cię jeden z naszych 'gotowych projektów' wejdź na jego stronę, wybierz interesujący Cie pakiet i kliknij ZAMÓW.  Do wyboru masz pakiet z dopasowaniem i z dopasowaniem + (więcj o nich w ofercie)  Po tym, na ekranie komputera pojawi się formularz, wypełnij go skrupulatnie i wyślij, a nasi specjaliści sprawdzą, czy na pewno wybrany projekt będzie można zrealizować w Twoim wnętrzu. Jeśli nie będzie żadnych przeciwskazań, w przeciągu 3-4 dni roboczych, dostaniesz maila z akceptacją i danymi do przelewu. Wpłać zaliczkę w wysokości 50 %, a my prześlemy Ci  materiały podstawowe (bez dopasowania). Po zaznajomieniu się z materiałami, spłać resztę zobowiązania, a my zaczniemy proces dopasowywania !

2. Jak długo będę musiał czekać na otrzymanie projektu?

Po wpłacie zaliczki w przeciągu 3 dni otrzymasz projekt z podstawowymi materiałami ( bez dopasowania) Termin oddania dopasowanego projektu zależy też od czasu w którym będziesz akceptował kolejne etapy dopasowania ( 3 etapy). Na każdy etap masz 7 dni, czyli w sumie 21 dni na akceptacje. Dlatego też, termin 21 dni od zaksięgowania wpłaty ( to czas naszej pracy) może ulec wydłużeniu. Im szybciej prześlesz nam akceptację wykonanego etapu tym szybciej my, przejdziemy do realizacji kolejnego.

3. W jakiej formie otrzymam materiały?

Projekty gotowe są projektami świadczonymi w całości zdalnie Zakupiony projekt zostanie Ci przesłany w formie elektronicznej na skrzynkę mailową.

4. Czy mogę projekt odsprzedać, bądź publikować?

Zakupionych projektów nie można odsprzedawać, ani upubliczniać

5. Czy mogę coś zmienić w kupionym projekcie?

Jeśli wybrałeś pakiet z dopasowaniem +, to masz możliwość zmiany 2 elementów gotowych wyposażenia, oraz poprosić o zmianę koloru ścian ( farby)

6. Czy mogę skonsultować pomieszczenie przed zakupem projektu?

Po wybraniu projektu i pakietu, zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza. Należy go wypełnić i załączyć wymagane dokumenty. Na podstawie tego nasi projektanci sprawdzą możliwość dopasowania projektu do przesłanego wnętrza.   W przypadku nietypowego wnętrza, bądź pomieszczeń ze skosami, prosimy o wcześniejszy kontakt z biurem tel. e mail

7. Gdzie kupię elementy aranżacji, ujęte w projekcie?

W Liście zakupów podajemy linki do sklepów internetowych, w których wybrane meble są aktualnie w sprzedaży. Jeśli dany link nie będzie aktywny, spróbuj wyszukać go po nazwie,w przeglądarce internetowej, różne sklepy mają w ofercie te same produkty.  Jeśli będziesz miał z tym problem skontaktuj się z nami. Nasz projektant pomoże odnaleźć Ci produkt z nieaktualnego linku, lub poda alternatywę.

8. W jaki sposób mogę się z Wami skontaktować?

Nasi specjaliści z działu projektów gotowych dostępni są pod adresem gotoweprojekty@abegor.pl lub pod nr telefonu 797-731-840 w godzinach od 9-13